vrijdag, september 01, 2017

Fine Baubles Card & Giveaway

 A Christmas card in non traditional colors.
Geen echte kerstkleuren op deze kaart.

 I colored a piece of smooth watercolor paper on a craftsheet using Distress Oxide ink.  I pressed the inkpad onto the craftsheet, spritzed water and put the paper in the inky puddle.  I let the paper dry and stamped the Plaid background stamp with the same Distress Oxide ink.
Eerst kleurde ik een stuk glad aquarelpapier op mijn craftsheet.  Ik drukte het Distress Oxide inktkussen op het craftsheet, vernevelde er water over en legde het papier in de inkt.  Het resultaat is altijd weer een verrassing.  Toen het papier droog was drukte ik met dezelfde inkt de Plaid achtergrondstempel af.

 I chose a small bauble from the Fine Baubles set I designed for Darkroom Door, and stamped it a few times with black Archival ink.  I discovered that the mini ink blending tools have about the same size.  So I used the leftover paint from >this spread in my art journal< to color the baubles, quick and easy :)  
Ik koos een kleine stempel uit de Fine Baubles stempelset die ik voor Darkroom Door mocht ontwerpen.  Ik stempelde hem enkele keren met zwarte Archival ink.  Toen merkte ik dat de mini ink blending tools ongeveer dezelfde diameter hebben.  Dus gebruikte ik de overgebleven inkt van >deze spread in mijn art journal< om de kerstballen in te kleuren, snel en makkelijk :) 

 I cut the baubles out and placed them on the stamped background.  A pen line "hangs" them.  Words are from the Christmas Sentiments set, stamped with black Archival Ink.
De kerstballen uitgeknipt en op de achtergrond geplakt.  Met een pen lijntjes getekend om de kerstballen "op te hangen".  De kerstwens is een stempel uit de Christmas Sentiments set, afgedrukt met zwarte Archival inkt.

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Fine Baubles, Christmas Sentiments
Darkroom Door Background Stamp:  Plaid
Distress Oxide Inkpad:  Fossilized Amber
Archival Inkpad:  Jet Black
Left over Dylusions Paints:  Bubble Gum Pink, Lemon Zest, Tangerine Dream

*****
And now the giveaway!  
En deze mag ik weggeven!

Thanks to Rachel from Darkroom Door I have 2 sets to give away.
For a chance to win, just leave a comment below this post.  If you are an anonymous user, please add your name or initials.  I will announce the winners next Thursday.  Good luck!
Dankzij Rachel van Darkroom Door kan ik 2 stempelsets weggeven.
Wil je kans maken om er eentje te winnen, laat dan een reactie achter bij dit blogbericht.  Als je anonieme gebruiker bent, vergeet dan niet je naam of initialen te vermelden.
De namen van de winnaars maak ik volgende donderdag bekend.  Succes!

48 opmerkingen:

  1. have a nice and creative month!
    lovely creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kleuren voor een kerstkaart! (En lekker dat spelen met de Oxides...) Oh wow, vorig jaar een kerstset van DRD gekocht en er blij mee gewerkt, dus deze lijkt me heerlijk om weer lekker mee aan de gang te gaan... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, another gorgeous card! It must be so satisfying to be able to create cards with stamps you've designed. Thanks for a chance to win, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juist mooi, een keer andere kleurtjes voor kerst! En wat een beauty, deze kerstbal stempel. Ik maak graag kans op zo'n geweldige set, leuk zo'n weggeef actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, Godelieve. The plaid background is gorgeous. Your stamps are wonderful and you must have found it exciting to create a card using them. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the warm colours that you've used here and the baubles are lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely baubles card! thanks for sharing and thanks for the chance to win the nice stamp sets. ~Gin K.~

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Godelieve,
    Your bauble stamps are another great set of set. I really love your 'Fine Line' collection and the card you have created with these Christmas Baubles looks gorgeous, a lovely change from traditional Christmas red green and golds.
    Thank you for offering this generous Giveaway, yes please I would love have my name added to the draw too : ).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful CAS Christmas card with those festive baubles. I do really love the sketchy look on each of them. Thank you for sharing the inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your cards are always beautiful! And as far as i know, darkroom door stamps aren`t sold around here (a very small village in Germany), so winning would be great...
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are beautiful stamps. Please add my name to the draw.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card - love the stamps!

    Jayne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Godelieve! Je slaagt er toch telkens in te blijven verrassen he! Ik was juist bezig met een toer te maken op je blog...wil zo mijn stempelkamer induiken �� zo'n inspirerende blogberichten elke keer! Chapeau en vooral bedankt, om het dagelijks bloggen al die jaren vol te houden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer zo'n mooie kaart. Waar blijf je die inspiratie halen. Het is elke dag een plezier en een verrassing om je blog te bezoeken. En leuke stempels waar ik graag eens mee zou werken. Groetjes, Bieke P

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart alweer. De kleuren zijn zo warm en passen daardoor toch erg goed voor kerst, ook al zijn het geen traditionele kerstkleuren. Ik maak graag kans op een setje van die prachtige kerstballen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great idea. Love this stamp. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card! I just bought the Fosslized Amber Distress Oxide pad... couldn't really decide if I liked it or not, so I haven't opened it yet! Looks like the color is a bit different than it looks on the label, maybe more yellow. I do think I'll like it!
    Thnaks for a chance to win the stamp set.... love the pretty ornaments!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke kaart Godelieve! Ik doe ook graag mee voor de giveaway. Volgens m'n moeder heb ik wel al genoeg kerststempels. En ik heb inderdaad kerstbomen, kerstmannen, etc maar kerstballen ontbreken voorlopig nog ;) Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh, wat leuk zeg! zal ik dan eindelijk eens op tijd beginnen met de kerstkaarten dit jaar? dit zijn wel heeeel erg leuke stempels zeg om hiervoor te gaan gebruiken. Mooie kaart heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kleuren en wat een mooie kaart. Graag maak ik kans op deze geweldige set.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love the background and the baubles! I just got some Distress Oxide inks and can't wait to try that technique.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely christmas stamps,thak you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart en ook een mooie stempelset. Als ik jouw creaties zie, krijg ik meteen zin om zelf aan de slag te gaan. Ik waag dan ook graag mijn kans om de mooie set te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een geweldige kaart met leuke stempels .had dit al gezien op istagram want daar volg ik je ook .geweldig wat jij doet met stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. It's apparent that you are gifted! Love your creativity! Thanks for the chance to win this stamp set!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I love what you have done here and it made me realise I could do it to - make a wash with oxides and then stamp with the same colour with a back ground stamp. I do not own any Backroom Door Stamps so to win some would be fabulous. Thank you Jackie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Your baubles are so fun and they look very festive in the distress oxide colors! I'm a big fan of your blog and would love to win these stamps designed by you! Thanks for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik geniet weer volop van al je mooie projecten. Zoals al je items is dit ook weer een plaatje. Ik had de mooie kerststempels al voorbij zien komen op je blog. Dank voor de goed uitleg van deze kaart. Dank voor alle mooie items die je steeds weer laat zien en waarvan ik mee mag genieten.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben fan van de plaid achtergrond. Tof ingekleurd die kerstballen. Heel mooi kaartje. Weer een heel mooie stempelset erbij van jouw hand, tof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaf, deze stempelset. Op naar kerst en jij hebt er weer een prachtige kaart meegemaakt. Super! Mooie stempelset uit jouw hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Trying again to post.....thank you for all your inspiration xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je weer een ontzettend leuke set stempels ontworpen, Godelieve.
    Je kaart erme is ontzettend leuk geworden en het lijkt me grandioos om zo'n set te winnen, dus ik doe graag mee om een kansje te wagen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat geweldig leuk weer. En weer zo'n topset van DRD. Ik waag graag een kansje Godelieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zeg niks nieuws meer, sluit me aan bij de opmerking dat de stempels prachtig zijn en de kaart ook! Mooie kleuren. Gr Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zoals elke keer weer heb je een verrassende kaart gemaakt. Op je zelf ontworpen stempels mag je trots zijn. Het zou leuk zijn mocht er eentje mijn kant op komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. The plaid stamp is great! I could see myself using this for men's cards

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige set heb je weer ontworpen,Godelieve. Ik krijg zo zin om er kerstkaarten mee te maken🤓.
    Vind je de nieuwe Distress Oxide ook zo heerlijk om mee te werken. De kaart die je ermee hebt gemaakt is prachtig. Groet van
    Karin K.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kleuren, zoals we van je gewend zijn Godelieve en wat een mooi geheel. Ook is de set die je ontwierp zo veel zijdig. Je kunt er alle kanten mee op en ik waag graag een gokje, deze te winnen. Dank je in ieder geval voor de kans deze te mogen winnen.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een gave kaart, die kleurtjes...Yum! En ja ik doe graag weer een gokje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beautiful card!Love your background and love this color!💕

    BeantwoordenVerwijderen
  41. I like the sketchy look of the baubles. The card has come out beautifully - a festive card in non festive colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Love the warm card especially the color of background!


    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dit zijn weer prachtige stempels waar je een hele tijd mee aan de gang kan,heel mooie inkleuring ook!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow, another awesome card! It must be most satisfying to be able to create tags, ATC's, cards and so much more with stamps you've designed. Thanks for a chance to win, Majo ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beautiful card and great technique. Would love to use the bauble stamp, it is so versatile and fun to colour. Thank you for a chance to have this great stamp and excited to try the techniques....

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Een hele mooie kaart ! Ook je achtergrond is prachtig met de verschillende kleurennuances en ook al zijn dit niet de tradionele kerstkeuren het is een prachtig werkje, proficiat.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wonderful card. Love the colours and beautiful image.
    Greetings, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen